Manuál pro obchody Rocketoo

Vytvoření nového zákazníka

Po vytvoření nové objednávky (když třeba vyřizujete objednávku po telefonu), musíte k dané objednávce přiřadit nového zákazníka (jestli již neexistuje daný zákazník v systému). 

  • Jestli u vás zákazník není registrován a potřebujete vytvořit úplně nového zákazníka, klikněte na danou možnost, vyplňte potřebné údaje a vytvořte.
Vytvořit nového zákazníka
Vyplnění údajů zákazníka


Vytvoření fakturační a doručovací adresy

  • Teď je nutné zákazníkovi přiřadit fakturační a doručovací adresu.

  • Můžete vybrat již existující adresu nebo vytvořit novou stiskem na +

Vytvoření fakturační a doručovací adresy u nového zákazníka


Vytvoření nové fakturační adresy u nového zákazníka

  • Vyplňte všechny potřebné údaje a klikněte na vytvořit.

  • “Předvolená adresa” - slouží pro výchozí nastavení při objednávce. Kdyby měl zákazník 5 adres a na 1 zvolíte že je předvolená, bude se zadávat při objednávce.

Vyplnění fakturačních údajů zákazníka


  • Teď máte vytvořenou fakturační adresu (v detailů zákazníka se zobrazuje v pravé části), pod ní můžete nastavit doručovací adresu, jestli má byt jiná jako fakturační.
Zobrazení fakturační adresy v detailů zákazníka
Dále pokračujte na záložky v detialů zákazníka: Položky, Historie, Doklady -> Úprava detailů zákazníka