Prodejní argumenty – USP

Prodejní argumenty neboli USP (Unique Selling Proposition) jsou unikátní vlastnosti produktu či značky, které výrobek odlišuje od konkurenčních, a jsou zároveň relevantní pro cílovou skupinu.

Vytvoření prodejních argumentů

Prodejní argumenty můžete vytvářet v Apps / Prodejní argumenty. Nový prodejní argument vytvoříte kliknutím na tlačítko Vytvořit prodejní argumenty.

Při vytváření prodejního argumentu zadáte Název, který slouží pouze k interním účelům v administraci. Dále zvolíte Počet prodejních argumentů, které se budou zobrazovat na jednom řádku. Následně zadáte jednotlivé prodejní argumenty a přizpůsobíte je podle svých preferencí.

U prodejního argumentu můžete nastavit Ikonu, Nadpis a Text.

Na závěr nastavíte, zda má být prodejní argument zobrazován.

Nastavení

V části nastavení můžete povolit zobrazení prodejních argumentů v detailu produktu.

Z dostupného seznamu vytvořených prodejních argumentů vyberete ten, který chcete zobrazovat, a zvolíte pozici, kde mají být prodejní argumenty v detailu vykresleny. Tím máte možnost přizpůsobit zobrazení důvěryhodnosti produktu dle vašich preferencí a designu stránky.

Vložení do úvodní stránky nebo statické stránky

Prodejní argumenty můžete integrovat do úvodní stránky nebo některé ze statických stránek jako samostatnou sekci pomocí tlačítka Přidat sekci při editaci stránky nebo nastavení hlavní stránky v šabloně. V nastavení sekce vybíráte, který prodejní argument z vytvořených by měl být zobrazen. To vám umožňuje přiřadit odlišné skupiny prodejních argumentů na úvodní stránku a jiné do detailu produktu.

Last updated