Manuál pro obchody Rocketoo

Přesun na Rocketoo

Jestli máte již vytvořený obchod u jiného poskytovatele ale nejste spojení s kvalitou řešení, jste omezený možnostmi růstu, nebo vám neposkytuje dostatek modulů, můžete okamžitě přejít na Rocketoo systém. 

Jestli nemáte vytvořený obchod a jste v úplnych začátcích nevadí, máme tarify pro každého a každému taky rádi pomůžeme s nastartováním výdělečného internetového obchodu. Přesun na Rocketoo je zcela jednoduchý. 

  1. Objednejte si tarif, který vám vyhovuje.
  2. Kontaktujte nás, velice rádi vám zodpovíme vaše otázky a pomůžeme vám s importem vašich dát. 
    • Hromadný import produktů - pro přesun produktů z vašeho stávajícího e-shopu do nového vám stačí jakýkoliv univerzální XML export (např. Heureka feed). Při importu se vám automaticky všechny staré URL adresy převedou na nové, takže po přesunu nedojde k propadu pozic na Google a Seznam.cz.
    • Hromadný import zákazníků - Pokud vaše současné řešení umožňuje nějaký export informaci o vašich zákaznících, tak o informace o nich, při přechodu na nové řešení, nepříjdete. Databázi zákazníků lze nahrát přes CSV soubor s jehož přípravou vám pomůžeme podle typů exportu, který budete mít k dispozici ze stávajícího řešení.
  3. Po celou dobu přesunu na nový systém může váš starý e-shop fungovat dál, až do doby, než e-shop spustíme do ostrého provozu. 
  4. Když bude vše podle vašich představ, spustíme váš e-shop do ostrého provozu
  5. Začněte vydělávat
  6. V jednotlivých tarifech poskytujeme různou technickou podporu a tak jsme vám neustále k dispozici.
  7. Při tarifu ENTERPRISE se můžete kdykoliv v provozu obchodu rozhodnou pro změnu grafické šablony nebo pro speciální úpravy na míru a my vám samozřejmě vyhovíme. Možnost úprav na míru je pro vás jedinečná příležitost, jak dělat změny bez přechodu na novou platformu
  8. Jestli máte zájem, můžete také využít dalších služeb pro podporu vašeho podnikání, jako například online marketing. Můžete si nechat udělat analýzu, nebo návrh struktury webu na míru dle analýzy klíčových slov. Postaráme se také o PPC účet nebo navrhneme obsahovou strategii a pomůžeme vám i s optimalizaci pro vyhledávače (SEO).